PATSIENDI VÄÄRTUSPÕHINE TEENINDUS : Kuidas luua erakordne patsiendikogemus
Koolituse eesmärk:
Meie aja suhtlus tervishoius sõltub üha enam selgest ja professionaalsest kommunikatsioonist patsiendiga. Patsiendi rahulolu ja usaldus sõltuvad suuresti sellest, kuidas me temaga räägime ja kirjutame. Just seetõttu on oluline panustada meditsiinitöötajate oskustesse luua väärtuspõhist teenindust läbi tõhusa ja korrektse suhtluse.
See praktiline koolitus “Patsiendi väärtuspõhine teenindus” seob patsiendikesksuse põhimõtted igapäevase suhtlemisega. Õpime, kuidas luua head kontakti, mõista patsiendi vajadusi ja emotsioone ning suhelda temaga viisil, mis toetab tema heaolu ja raviprotsessi. Meenutame olulisi suhtlemisoskusi patsiendi hooldamisel ja hoidmisel, rõhutades märkamise ja patsiendi “sisse vaatamise” olulisust.
Sihtrühm:
Koolitus on mõeldud kõikidele meditsiiniettevõtte töötajatele, kes puutuvad kokku patsientidega, sealhulgas arstid, õed, hooldustöötajad, registratuuri personal ja klienditeenindajad.
Eesmärgid:
- Mõista haigla väärtuspõhise teenindusstandardi olemust ja selle rakendamise põhimõtteid.
- Õppida koostama oma töös rakendatavaid käitumisstandardeid, mis toetavad patsiendikeskset teenindust.
- Omandada patsiendi nõustamise põhitõed, sh heade suhete loomine ja muutustega toimetuleku toetamine.
- Teadvustada patsienditeeninduse eetilisi aspekte ja emotsionaalse käitumise mõju.
- Arendada emotsionaalset tarkust ja mõistmist patsiendiga suhtlemisel.
- Parandada suhtlemisoskust patsiendi hooldamisel ja hoidmisel, rõhutades märkamise ja patsiendi vajaduste tunnetamise oskust.
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Väärtuspõhine teenindus: Standardid, ettevõtte “nägu” patsienditeeninduses.
- Patsiendi nõustamine: Põhitõed, suhete loomine, muutustega toimetulek.
- Teeninduse eetika ja emotsioonid: Eetilised põhimõtted, emotsionaalne tarkus.
- Patsiendi mõistmine ja suhtlus: Perspektiivi tunnetamine, selge kommunikatsioon.
- Märkamine: Patsiendi vajaduste intuitiivne tuvastamine.
Koolituse tulemusena osaleja:
- Mõistab väärtuspõhise teeninduse aluseid ja olulisust.
- Oskab rakendada patsiendikeskseid teenindusstandardeid.
- Suhtleb patsientidega tõhusalt, empaatiliselt ja eetiliselt.
- Oskab patsienti nõustada ja toetada.
- On teadlik emotsioonide mõjust teenindusele.
- Suudab paremini märgata patsiendi vajadusi ja neile reageerida.
Hinnas sisaldub
· koolitus
· õppematerjalid
· tunnistus
Toimumise koht
Veebinar Zoomi keskkonnas
Kell 10-15.30
Hind
139.- / Soodushind 129.-
Hinnale lisandub käibemaks!
REGISTREERIMINE
Lisainformatsioon
Estonia pst 1-402, Tallinn.
tel 620 76 76
info@koolitusekspert.ee
koolitusekspert.ee
Koolitaja
