KLIENDITEENINDUSE KUNST: KUIDAS PANNA KLIENT NAERATAMA?
Väga hea klienditeeninduse tunneb ära selle järgi, kui kontakt teenindajaga tekitab positiivseid emotsioone ja lahkud parema tujuga kui teeninduse olukorda saabusid.
Klienditeeninduses loevad väga palju emotsioonid ja see ongi emotsioonide äri. Me unustame lõpuks kõik detailid, mis meile teeninduse protsessi jooksul edastati, aga meile jääb meelde, kuidas meiega räägiti ja kuidas meisse suhtuti.
Iga inimene tajub, kui teenindaja teeb oma tööd südamega – see on eeldus, et pakkuda väga head teenindust. Kui meil tekib teeninduse käigus tunne, et oleme päriselt oodatud ja hoitud, siis see tunne jääb meelde. Väga hea klienditeeninduse märksõnaks on ka äratundmine, et minu jaoks tehakse rohkem kui vaja ehk ületatakse minu ootusi. See tekitab elevust ja kindlasti räägime oma positiivsest emotsioonist ka teistele. Inimestena soovime tunda, et oleme olulised. Kui teenindaja suudab sellist tunnet teenindusprotsessi jooksul luua, siis tulemuseks ongi väga hea teenindus.
Hea teeninduse tunneb ära ka selle järgi, et enesele märkamata klient naeratab teenindajale.
Kuidas panna klient naeratama, seda me koolituse käigus uurime ja praktiseerime!

Koolituse sisu
– Hea klienditeeninduse põhitõed
– Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused.
– Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel
– Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused
– Aktiivne kuulamine
– Kliendi taju ja märkamine
– Kliendikaebuse käsitlemine
– Vastuväidetega toimetuleku repertuaar
– Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead
Praktiline klienditeenindus
Praktiliste klienditeeninduse olukordade harjutamine
Konkreetsete käitumistehnikate harjutamine
Harjutuste analüüs ja tagasiside
Personaalsete enesearengu ülesannete püstitamine
Õppemeetodid: loengud, grupitööd, praktikum.
REGISTREERIMINE
Lisainformatsioon
Estonia pst 1-402, Tallinn.
tel 620 76 76
info@koolitusekspert.ee
koolitusekspert.ee
Koolitaja
